موج وبلاگی دوست شهیدت کیه !؟

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لینک دوستان
آخرین مطالب
امکانات




مشاهده و دریافت کد
پیام سردار نقدی به همایش بسیج مداحان کشور در اصفهان
نویسنده : یازهرا
سه شنبه 92/8/7
نظر
پیام سردار نقدی به همایش بسیج مداحان کشور در اصفهان:
برائت از دشمنان، فریاد شهید تورجی‌ زاده‌ها و مداحان بزرگ شهید بود
خبرگزاری ایمنا: سردار نقدی جانشین فرماندهی کل سپاه در امر بسیج به مناسبت برگزاری همایش بسیج مداحان کشور با محوریت شهید تورجی زاده در اصفهان پیامی را صادر نمود که توسط جانشین سازمان بسیج مداحان در این مراسم قرائت شد.

 


دوشنبه 6 آبان 1392 - 22:02

به گزارش ایمنا متن این پیام به شرح زیر است:
«بسمه تعالی
سلام بر پیامبر اعظم و فرزندان پاکش (صلوات الله علیهم اجمعین) قائمین به عدل و قسط و منادیان آزادی و سلام بر شما محبان و اخوان آن پرچمداران بزرگ حقیقت و افتخاران تاریخ.
اجتماع عزیزانی که دو عنوان برجسته و بی نظیر ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) و بسیجی بودن را با هم دارند، آن هم در چنین روزی. اجتماعی بسیار الهام بخش است. انتخاب سالروز شهادت میثم تمار، شخصیتی که هر دو صفت ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) و بسیجی بودن را در اوج خود دارد، نه تنها نشانگر هوشمندی و حسن سلیقه شما عزیزان، بلکه بیان‌گر اوج آمادگی بسیجی برای فداکاری در راه بیان حقیقت است و چه حقیقتی بالاتر از ولایت که در اوج عشق‌ورزی، اطاعت و پیروی‌اش کنیم و با نورانیتش، ظلمات را در هم شکنیم و کدام حقیقت بالاتر از برائت دشمنان که با شجاعت، انزجارش را فریاد زنیم و با صلابت ابهت پوشالیش را در هم شکنیم و این راهی است که میثم تمارها طی نمودند. شهید تورجی‌زاده‌ها و مداحان بزرگ شهید، آن را ادامه داده‌اند و اینک نوبت ماست. اینک که بوی کربلا به مشام می رسد، خود را آماده لبیک کنیم و ندای هل من ناصر امام‌مان را با تکرار شعار جاودانه‌اش (هیهات منا الذله) پاسخ گوییم. اینک که ولیده های شیطان و حلقه به گوشان استعمار، زمزمه شوم دور شدن از لعن کفار و ترک مرگ بر استکبار را آغاز کرده‌اند، پاسخ آنان را با زبان سرور آزادگان بدهیم و محرم و صفرمان را از پیام او پر کنیم. که اَلا إِنَّ الدَعیَّ بنَ الدَعیِّ قَد رَکَزَنی بینَ اصلی و ذلّی و هیهات منّا الذلّه. هان ای عزیزان 35 سال فریاد زدیم که اهل کوفه نیستیم تا امام‌مان تنها بماند و اینک وقت آزمایش بزرگ فرا رسیده است. دشمن امان نامه خود را به سوی ما دراز کرده است و ببینیم که در خط عباسیم یا نه. بیدار باشیم و بیدار هر شب باشیم و روزهایی که باید از آن برای احیای این فریضه استعانت جست و برترین امر به معروف و نهی از منکر را اضافه کرد، که اَفضَلُ الجِهادِ کلمه الحَقِّ عِندَ اِمامِ الجائِر
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته»


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
یــــــــا زهــــــرا
نام: محمدرضا تورجی زاده
تولد : 23 تیر ماه 1343
فرزند: حسن
شهادت: 5 اردیبهشت 1366
محل شهادت: بانه _ منطقه عملیاتی کربلای 10
محل دفن:گلزار شهدای اصفهان
روبروی فروشگاه فرهنگی شاهد
حرف دل
روی قبرم بنویسید که خواهربودم
سالها منتظر روی برادر بودم
بنویسید گرفتار نباشم چه کنم؟
روی قبرم بنویسیدجدایی سخت است
اینهمه راه بیایم،تو نیایی سخت است
یوسفم رفته و از آمدنش بیخبرم
سالها میشود و از پیرهنش بیخبرم
نوای یار
طلا روی طلا
شهید محمدرضا تورجی زاده
وب های مرجع همکار
آرشیو ماهانه
منو اصلی
نویسندگان

Up Page
ابزار و قالب وبلاگکد پرش به بالای صفحه وب